Onze HR-afdeling.

Bij een nieuwe job komt er best wat papierwerk kijken en ook wie al een tijdje aan de slag is, heeft wel eens vragen voor de personeelsdienst. Het spreekt voor zich dat onze collega’s van de HR-afdeling steeds bereid zijn om je te helpen. We stellen hen heel graag aan jou voor!

HR Manager Chantal Christiaens van Intersig

Chantal

Christiaens

HR Manager

HR Assistant Carin Van de Perre van Intersig

Carin

Van de Perre

HR Assistant

Ann de Smedt van Intersig

Ann

De Smedt

HR Officer

Voor niet dringende zaken kan je altijd een mailtje sturen naar: hr@intersig.be. Als het echt dringend is, kan je hen tijdens de kantooruren bellen op het nummer 052 33 86 30.

Wat onze personeelsdienst voor jou kan doen.

Onze collega’s van HR zijn er niet alleen voor het opmaken van je arbeidscontract! Hier alvast een kleine greep uit de zaken waarvoor je bij hen terecht kan:

  • hulp bij de hele papierwinkel als je bij ons start
  • vragen over je loon of loonfiche
  • eventuele opleidingen
  • en weet dat de deur altijd openstaat voor een vertrouwelijke babbel als je ooit met een probleem zou zitten.

Wij hopen dat je binnenkort zelf met hen kennis zal komen maken!